Fazla uzatmak istemiyorum. Bu kitap okullarda kendi halinde bir ders olarak kullanılmalı. Bir insan, Nazi soykırımından sağ çıkıp hayatına ya da acısına anlam bulabiliyorsa herşeyin üstesinden gelebilir. Mutlaka ama mutlaka okunması gereken bir kitap. Kendim de hayatıma anlam ararken psikolojik destek almak üzere başvurduğum hocam bana bu kitabı önermişti. Hiç olmazsa okunacaklar listenize ekleyin orada dursun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ciğer bırakmıyor arkadaşlar. Dünyanın en güzel kitabı. Dostluğu gösteren ve okurken size yaşattıran akıcı ve etkileyici bir üslupla yazılmış muhteşem bir kitap. Öyle derin ve öyle anlamlıydı ki. Sadece okuyun. Anlatmaya gerek yok. Mıkkemmel.