Nesrin ÇİÇEK

Nesrin ÇİÇEK
@Nesrncck
Bu dünyada birinin diğeri anlaması o kadar kolay bir şey değil.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her ne yapıyorsan bütün gayretinle yap, iyi bir ismin olsun.
..Ayrılığın sonsuzluğunu esir eden zamanlar vardır. Ama ayrılmak, hafızanın bitip tükenmesinden ibarettir. Kim bilir, belkide hiç ayrılmamışızdır…
En zalim kimdir bulmak istiyorsan, en aptalı bul.
Her kışın bir baharı, her baharın bir sonu vardır.