Gerçekten zor kitap, tam konsantrasyon istiyor. Benim okuma anlayışımda kitap sizi sarmalı ve bir ritmi olmalı. Bu kitap öyle değil. Bir karakterden diğerine ne zaman geçildi, düşünceler kime ait anlaması zor. Parantez içleri ile cümleler bölünmüş. Yazarın psikiyatrik sorunlarının olduğunu biliyoruz ve sanırım bu sorun bipolarlık çünkü müthiş bir akış var. Durmuyor, geçişler hızlı ve sınırlar belirsiz. Tekrar okumayı deneyeceğim ama sakin bir zamanda ve sessiz bir ortamda ve mümkünse aynı gün bitirmem lazım çünkü kesinlikle koparım