Çevirmenin maharetinden sanırım çok keyifle okunan hemencecik biten bir kitaptı. Pek çok şey tahmin edilebiliyor ama okuma keyfi veren bir kitap. Tavsiyedir.
Yorucu kitapların arasında dinlenme niyetine okunabilecek bir kitap. Çevirisi bence başarılı. Anlatıya zarar veren bir yer hiç hatırlamıyorum. Mutlaka okunması gerekir diyemiyorum ama okumayın da diyemem. Meraklısı okusun. Okumayan da çok bir şey kaybetmez. Öyle bir kitap.
Bayıldım! Bir süre önce ah yeni kitap gelse diyordum. Tevafuk kitapçıda görüverdim. Nasıl mutlu oldum o an anlatamam. Her gün biraz biraz okudum. Dizi gibi… Bitmesin istedim. Son elli sayfada da artık kendimi durduramadım, her fırsatta aldım elime. Çok keyifli çok heyecanlı dizi film tadında bir kitaptı, diğer kitapları gibi. Şimdi bekle dur yeni kitap ne zaman gelecek diye
O kadar hayatın içinden o kadar kendimizden bir kitap ki mutlaka ait hissettiğiniz bir karakter çıkacaktır… Tatlı bir merakla kendini okutmayı başarıyor. Yormadan hızla ilerliyor.
Tavsiyedir.
Beğendim diyemem ama nefret de etmedim. Tekrar okumam orası kesin. Bazı hikayeleri atlayarak okudum çok sıkıldım bazı hikayeler ise çok keyifliydi. Yine de bitirmesi zor bir kitaptı benim için…