Yorucu kitapların arasında dinlenme niyetine okunabilecek bir kitap. Çevirisi bence başarılı. Anlatıya zarar veren bir yer hiç hatırlamıyorum. Mutlaka okunması gerekir diyemiyorum ama okumayın da diyemem. Meraklısı okusun. Okumayan da çok bir şey kaybetmez. Öyle bir kitap.