Ng

Ng
@Nevragok_
Sana kitap hediye edeni unutma. Sana kitap okuyanı hiç unutma.
Ben senin kötü olduğunu, Senin kötü olduğunu Anlamamak için, Çok çalıştım.
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu dünyada insan dediğin ikiye ayrılır Jospi. Bir: Ayrılıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi davranan medeniler; Bir: Atlarına davranan barbarlar. Onlar atlarını çöle, topuğunu dikene sürerler.
Edebiyat
Dünya her günkü yerdi, onunki rehin bir hayat sanki.
Edebiyat

Ng

, bir kitap okudu
5/10
·47 syf.·
2023 9. kitabı
Birhan Keskin
8/10 · 4.886 okunma
Hey, doktor! Ruhumdaki kadim yırtık hâlâ yerinde mi? Karanlık ve içerlek bir cümbüş o, doktor! Dik onu doktor. Hey,
Edebiyat