mahallemizde durmadan darbuka çalıyorlar
erkes nedense asan'dan hamile
düm-tek çocuklar doğuracak kadınlar bahara
burada aşklar fena şehla, şahane aşkları
incesinden sosyeteye bırakıyorlar.
acı yok bizim mahallede sanki hiç olmamış
yalnız şarkılara fazla pulbiber atıyorlar.
“Ah hadi söyle bana , ölünce içimdeki şarkılara ne olacak benim? Onca şarkı, onca melodi, onca ritim? Diyelim ki yarın ben öldüm, şarkılar da ölür mü benimle? Yapma doktor, bir şarkı hiç ölür mü?”