Hızlı yaşam çağı! diye atıyorlar. Hani nerede? Büyük değişiklikler! diye atıyorlar. Nasıl yani? Aslında değişen bir şey yok. Hâlâ kendilerini dev aynasında görmeye devam ediyorlar, işte o kadar. Bu zaten yeni bir şey de değil. Değişen, sadece sözcükler, hoş, sözcükler bile aslında kadar da değişmedi.