Günde on kez yeniden barışmalısın kendinle; çünkü kendini yenmek burukluk yaratır ve kötü uyur barışık olmayan.
On hakikat bulmalısın günde; yoksa gece de ararsın hakikati ve aç kalır ruhun.
Günde on kez gülmelisin ve neşeli olmalısın; yoksa gece rahatsız eder seni miden, bu dert küpü.
Daha kendi kendinizi aramamışken beni buldunuz. Böyledir tüm inananlar; inancın değeri azdır bu yüzden.
Şimdi size beni yitirmenizi, kendinizi bulmanızı buyuruyorum; hepiniz beni yadsıdığınız gün, ancak o gün geri döneceğim sizlere...
Yaşamın “anlamsız” olduğuna karar vermekle “yaşanılmaya değmez” olduğuna karar vermek arasında fark vardır. YAŞAM BELKİ ANLAMSIZDIR AMA YAŞAMAYA DEĞERDİR.