Kapra yayınlarını öneriyor musunuz? Ben daha önce Yusuf Akçura okudum, gayet güzeldi fakat şimdi Dostoyevski okuyacağım. Küçük kitapları 15-20 tl ye, 2 cilt Suç ve Ceza’yı 89 tl ye satıyorlar. Acaba kalite düşük mü? Sanırım kitaplar çevirilerin çevirileri. Çok fazla farklı dili aynı çevirmen çevirmiş. Bu hanımefendi çak dil biliyor olabilir 😃?
Ne dersiniz Kapra hakkında?