N.

N.
@Nietzscheler
"Sapere aude"
Bu dünya mümkün dünyaların en iyisidir diyordu Leibniz.. ben ise Tanrı koca evrende yada evrenlerde yalnızca bu dünyada yaşamı olanaklı kıldı ise büyük bir israf olmaz mı sorusunu soruyordum.. arkadan bir ses, bir cevap geldi; belki de Tanrı, büyüklüğünü bu şekilde gösteriyordur.

N.

@Nietzscheler
·
"Birçok dünya mı, yoksa tek bir dünya mı var acaba? Doğanın incelemesinde bundan daha soylu ve seçkin bir soru olamaz." Albertus Magnus
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ancak okuyan insan cahil olduğunu anlayabilir.
Sayfa 15
Maalesef
Şehir hâlâ mülteci kaynıyordu, her gün yüzlerce, hatta binlerce yenisi ekleniyordu.
Sayfa 43 - Sel Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat