Daha 17 gün oldu, nereye baksam babam
Bardağı, koltuğu, fotoğrafları...
Bir yandan dünya güzeli benim babam yeri de güzeldir diyorum içim biraz olsun rahatlıyor o bilinç geliyor diğer yandan sanki onu kefenin içinde görmemişim gibi algılamıyorum alışamıyorum sanki yanıbaşımda gibi...
Yaşım 31 ama kendimi küçük bir kız çocuğu gibi hissediyorum belki zamanla büyürüm ama bu acı küllenir mi bilmiyorum ki
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!