Annemi bu yataktan gülüp sohbet ederek ameliyata yolcu ettik. Ve şimdi 19 saattir entübe. Uyanıp bu yatağa tekrar gelmesi için odadan ayrılmıyorum. Hayat ne garip şey Anne 🥺🙏 Kanımla Canımla Nisan ayından nefret ediyorum. Geçen sene bu günlerde beni anneme bağışlayan yaradan şimdi onu benden almak üzere.. Beklemek ne zor şey Anne..Uyan nolur lütfen uyan 🥺🥺🙏🙏
❝
İnsanlar ikiye ayrılır:
kitap okuyanlar ve diğerleri.
❞
Herkese daha fazla kitap okuyacağı mutlu yıllar dileriz sevgili okurlar.
2024'te kaç kitap okumayı planlıyorsunuz?