Niku

Niku
@Nikubria
•Stoacı •Tarih, sanat ve kedisever •Eudaımonialı bir hayat dileğiyle °"Eternity will do me good." •nikubria.blogspot.com/?m=1
Hastane odasında çaresiz bir evlat..
Annemi bu yataktan gülüp sohbet ederek ameliyata yolcu ettik. Ve şimdi 19 saattir entübe. Uyanıp bu yatağa tekrar gelmesi için odadan ayrılmıyorum. Hayat ne garip şey Anne 🥺🙏 Kanımla Canımla Nisan ayından nefret ediyorum. Geçen sene bu günlerde beni anneme bağışlayan yaradan şimdi onu benden almak üzere.. Beklemek ne zor şey Anne..Uyan nolur lütfen uyan 🥺🥺🙏🙏
Niku
Malesef çok iyi anlıyorum sizi. Biz de 7 aydır hastanelerdeydik, 15 gün oldu babamı kaybedeli. Allahım annenize de tüm hastalara da şifa versin 🤍
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.