Niku

Niku
@Nikubria
•Stoacı •Tarih, sanat ve kedisever •Eudaımonialı bir hayat dileğiyle °"Eternity will do me good." •nikubria.blogspot.com/?m=1
Hiçbir eksiği bulunmasın diye bakacak olursak, dünyada kaç tane iyi insan kalır dersin? Bu açıdan bakacak olursak, bütün işkembemle birlikte benim için verseler verseler bir baş pişmiş soğan verirler; onu da seni de kendime katarsam verirler…
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Herkes normal, bir ben acayip ; herkes iyi , bir ben kötü ; belki de dünya , galaksimizdeki en gereksiz yerdi.!
İnsanlarla arasına belli bir mesafe koyardı ve onlardan da bu mesafeye saygı göstermelerini beklerdi.