"Korktum,' demişsiniz, evet, ama bu bambaşka anlamda söylenmiş..."
"Korktum' demenin bambaşka anlamı yoktur. Evet ! Ağlayıp sızlamadım, yalvarmadım ama... Korktuğumu söyledim. Çünkü gerçeği buydu."
"Bir yerde okumuştum, 'Gerçek kahraman, olağanüstüne çıkan değil, olağanda kalabilme gücünü koruyandır.' Sizinki, gerçek insan direnişiymiş... Onurlu bir direniş...