Hikayemiz tek bir hikaye. Bütün romanlar,bütün şiirler,içimizdeki hiç bitmeyen iyi-kötü çekişmesi üzerine kuruludur. Ayrıca bana öyel geliyor ki kötülük hiç durmadan yeniden canlanıyor;oysa iyilik ,erdem ölümsüzdür. Kötülüğün hep yeni , taptaze bir çehresi vardır,oysa erdem dünyadaki her şeyden köklü ve saygındır.