Cok kısa ancak o kadar dolu dolu bir kitap ki, her satırda kendinizden bazen çocukluğunuzdan , bazen geçmişin bir anından bir his, bir parça buluyorsunuz.Tadı damagımda kaldı. Keşke biraz daha hacimli bir kitap olsa dediğim kitaplardan oldu.Okumayı düşünen varsa kesinlikle okunmalı,mutlaka kendinizden birşeyler buluyorsunuz.Benim için huzur veren bir kitap oldu.YARIN YOK ONA GÖRE...(Kitabın son cümlesi)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne gariptir şu insanoğlu... Ne garip... Onun için günler gibi mevsimlerin de kaderi hep aynıdır. Yazın kışı özler, kışın da yazı... Arada ise hep elden kaçırır o güzelim baharları...
Sayfa 44 - Diyanet işleri başkanlığı yayınları·Kitabı okudu
Ey kalbim ! Sen yeter ki böyle çocuk gibi saf, temiz kal ; inan , göreceğin çok ama çok mutluluk var. Kaybolan değerlerin geride kaldığı , unutulmaz anıların bizi beklediği nice kapılar var.
Sayfa 20 - Diyanet İsleri Başkanlığı Yayınları·Kitabı okudu
Kısa ama tadı damakta kalan güzel bir kitaptı.Yazar oldukça genç yaşta yazmış olmasına rağmen, duyguları oldukça iyi aktarmayı başarmış.Uzunca bir önsöz ile başlayan kitapta, yazar öykülerin kısa kısa açıklamalarına yer vermiş.Yazarın yeni kitaplarınıda en kısa sürede alıp okumak istedim. Setenayı oldukça sevdim.