Nimet EMEL

Nimet EMEL
@Nimeteemel
İyi ama," diye geçiriyordu içinden, "o çocu- čun ya da sevgilinin bedeni de kıymetli değil miydi? Eline diken batsa, bir yerini kesse üzüldüğün o beden, birdenbire nasıl önemsizleşir? İnsan zihni bunu nasıl kavrayabilir? Bir sevdiğinin mezarını ziyaret ettiğinde, ikilem içinde kalmaz mıydın? Acaba o burada mı, yoksa başka yerde mi? Buradaysa kötü, dilerim başka yerdedir. Ama burada değilse, ben burada ne yapıyorum? Bu çi- çekler kimin için, onlar için mi, yoksa sadece bizim gö- zümüz için mi?"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Kaderimiz hüzünle yazılmış. Mutluluğun peşinden koşarken, cinnetin eşiğine sürükleniyoruz. Mutluluk diye bir şey yok!
"Geçmeyecek ama alışacaksın...."demiş bilge. İnsansın alışıyorsun ve insansın ama unutamıyorsun.
"Bu kadarı da olmaz!" deme . Burası dünya, bu kadarı da olur.