Önemli, değerli, mutlu ve umutlu hissettiriyor. Sadece çocuklar için değil yetişkinler için de. Çizimlere de ayrı bayıldım! Başucuna koyup ara ara açıp okunması gereken tatlı kitaplardan biri. Bu tarz kitapları sevenlere bu kitaba şans vermelerini tavsiye ederim. :)
Buradan sonrası spoilere girebilir. :)
Kitap "Her şey mümkün." diye bitiyor. Buna katılmıyorum çünkü gerçekçi gelmiyor. :) Biz yine umut etmeye, istemeye, çabalamaya ve denemeye devam edelim ama bazen bir şeyler mümkün olmaz. :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!