"Karşılığında bir bedel istememesi, herhangi bir şeyi fazlasıyla cazip kılıyor.
Bedava olan şeyler asla bedava olmasa bile.
Sahip olmanın yükü, aslında her şeyin bir bedeli olduğu anlamına geliyor."
İnsanlar bir günün renklerini sadece başlangıcında ve bitişinde izler, ama bence bir günün her birinin farklı anlarla geçip giden çok çeşitli tonlar barındırdığı gayet açık
"İnsanlar sinemanın en çok neyini severler?"
"Kendi taklitlerini içinde barındıran hayatın dışında bir yer olmasını mı? Ya da sinema bir saklanma yeridir ama gerçekten saklanamazsınız çünkü kaçmaya çalıştığınız dünyayı izliyorsunuzdur orda. En çok bunu seviyor olabilirler mi?"