Ketum

Ketum
@Nisaisil

Ketum

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
7 günde okudu
·
2025 8. kitabı
Gülseren Budayıcıoğlu
8.5/10 · 21,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazen düşünüyorum da, aşk varlığımızın doğum sancısı değil mi?
İç çekişlerim karışırsa seninkilere, Belki ikimizin de acısı hafifleyecektir. Ne dersin?
ızdırabın duruyor önümde satır satır, hem de el yazınla
SENDEN BEKLEMEMELİYDİM BENDEKİ DUYGUSALLIĞI BİLİYOR MUSUN? BAŞIM GÖĞE ERERDİ SANA BAKARKEN SANKİ BENDE OLMAYAN HERŞEY SENDE VARDI SANIYORDUM Kİ TÜM ACILARI GERİDE BIRAKACAK KADAR GÜÇLÜSÜN YANILMIŞIM. ZAYIFLIKTAN DEĞİL ACILARIN ÖYLESİNE GÜÇLÜSÜN Kİ, GÖZGÖZE YAŞIYORSUN ACILARLA SAKINMIYORSUN, GÖZLERİNİ KAÇIRMIYORSUN ONLARDAN