Bütün bedenini sıcak bir akımın kapladığını, içinin daha önce hiç bilmediği bir heyecanla dolduğunu ve karnının içinde bir kelebeğin usulca kanat çırptığını hissetti..
" Bu yüzden de tek kurtuluş, oluşunun sorumluluğunu alarak kendini gerçekleştirmeye başlamak. Kurbanlıktan çıkıyorsun ve kendin olabildikçe, kendini sayıyor ve doğal olarak her gün daha çok, daha çok seviyorsun."