... İşte ozaman, ömrüm boşa gitmemiş, diyeceğim kendi kendime. Gül verene kadar yaşadığım karanlık boşuna değilmiş, diyeceğim. İyi ki sade bir gül olmakla yetinmişim diyeceğim..
Yargıca ve kurbana bağımlı olduğunuz sürece acı çekersiniz. Acı çekmek size güvenli gelebilir, çünkü çok iyi bildiğiniz bir şeydir. Ama acı çekmek gerekli değildir.!