{{{ Tinkerbell }}}

{{{ Tinkerbell }}}
@NormaJean
Dünya Üzerinde Yaşanacak Tek Bir Yer Var. O da.......
Güzel bir pazar gününüz olsun. Günaydınlar herkese...💜💜💜
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Sadece onsuz yaşamak istemediğimin farkındaydım ve yaşamıma nasıl son vereceğimi bilemiyordum."
Burada yağmur yağıyor ama sen Şemsiyeni almadan gel yine de Özletiyor bu çılgın sağanak seni Sırılsıklam özletiyor biliyor musun Ahmet TELLİ
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun..."
"Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla..."