{{{ Tinkerbell }}}

{{{ Tinkerbell }}}
@NormaJean
Dünya Üzerinde Yaşanacak Tek Bir Yer Var. O da.......
"Bana gözlerini bıraksaydın hiç olmazsa giderken..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hep seni düşünmekten kimsenin yüzüne bakmadım."
'Bir gün sana dünyada katlanılacak tek şeyin sevgi olduğunu öğreteceğim.''
"Canım Benim, Bilir misin, 'canım' dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep."
''Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir de ruhum bulunduğunu öğrettin.''