{{{ Tinkerbell }}}

{{{ Tinkerbell }}}
@NormaJean
Dünya Üzerinde Yaşanacak Tek Bir Yer Var. O da.......
"İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun..."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla..."
"Aşk şiirlerini yazabilmek için yüce bir kadına gerek vardı."
Garip değil mi? İnsan hep aşk acısı çekmekten yakınır aslında; Peki hiç mi aşk acısı çektiren yok aramızda. Cengiz AYTMATOV
💓Günaydın.....😊😊😊