Eray

Eray
@Norway
"Bol kitap, bol kahve ve bol müzik istiyorum; İnsanlardan olabildiğine uzak bir yer istiyorum"
Reklam
Aşık Veysel dinleyen, Sabahattin Ali okuyan kimse, bu dünyada hiçbir canlıya kötü davranmaz.

Eray

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
11 saatte okudu
·
2021 21. kitabı
Stefan Zweig
7.3/10 · 91,9bin okunma
"İnsanları genel anlamda seviyorum ama kimseye tahammülüm yok."
İçimde, yazıya dökemediğim kifayetsiz bir duygu var nedense..
İnsan