"Hayatım durmuştu. Nefes alabiliyor, yiyebiliyor icebiliyor, uyuyabiliyordum: nefes almamak yememek, icmemek, uyumamak elimden gelmiyordu. Ama hayat değildi bu, çünkü beni zihnen tatmin edecek bir arzum yoktu. "
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bir iç hastalık nedeniyle acı çeken bir insanın hâli nasılsa, benim hâlim de öyleydi. Once hastanın önem vermediği ufak işaretler belirir, sonra bu işaretler gittikçe sık tekrarlanır ve zamanla kurtulunması imkânsız bir ıstırap haline gelirler. Acı büyür ve hasta düşünmeye vakit bulamaz olur. O zaman fark eder ki, kendisinin uyumsuzluk saydığı sey, dünyada onun için en önemli olan seydir. Yani ölümdür. "
"Ortodoksluğu benimsediğini söyleyen kimselere en çok, kendini son derece önemli sayan, ruhsuz, acımasız insanlar arasında rastlanır. Halbuki akıl, doğruluk, dürüstlük, yumuşak kalplilik ve ahlaklılık, en çok kendini inançsız olarak ilan eden insanlarda görülüyor. "