Nur akın

“ Gelmeyeceği aşikar birini bekleyebilmenin o muhteşem , görkemli, kederli ve korkunç güzelliği”
Sayfa 166
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes kendi görüş mesafesini dünyanın sınırları zanneder.
Sayfa 38·Kitabı okudu
Çünkü iyiyle kötü kendi başlarına var olamazlar, iyi kötünün, kötü de iyinin yokluğudur.
Sayfa 12·Kitabı okudu
Dinlemek istemeyen biri kadar sağırı yoktur.
Sayfa 182·Kitabı okudu
Hep kuzeyi gösteren bir pusula ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da mutlaka bir kadını işaret eder.
Sayfa 374·Kitabı okudu