Nuray Koca

Nuray Koca
@Nuraykoca
Ne için varsan, onun için yaşa!!!

Pervin Gasımova

@mrs_slytherin
·
Gönlümde öyle özgürüm ki, kimse tutsak edemez beni. Beynime çivi gibi çakılmış, ne etseniz sökemezsiniz. Beni tutsak edemezsiniz, hürriyyetimi alamazsınız. Belki yok işim , gücüm. Öyle sanıyorlar. Çok çalışıp, yorulsam da, bir değer koymuyorlar. Kadir kıymet bilmiyorlar . Haksızlığın, hukuksuzluğun ağır yükü omuzlarımda. Hasta ediyorlar beni , acı veriyor bana. Bir ben değilim ki hakları elinden alınan . Bir değiliz, binlerceyiz. Öyle saklı, gizli yerlerde değiliz, hep orta yerdeyiz. Çok acıdır. Çok yazıktır. Biz emekçiyiz, beleştir emeğimiz. Biz bir lokma, bir hırkaya ölenedek çalışanlarız. Küçükken kız, evlenirken kadınız. Öyle ucuz, bedava ki emeğimiz. Tüm ihtiyaçlarınıza hizmet var bizde. Çamaşır, bulaşık, yemek, yatak, sevgi, şefkat. Ağzı var, ama dili yok. Ne rezil hallerdeyiz, ama hep böyleyiz. Yeter mi hizmetlerimiz? Yetmez! Ekstra hizmetler de var bizde. Stresliyseniz, varsa sorununuz, dayak da yeriz. Kırın kafamızı, kolumuzu. mosmor olsun gözlerimiz, patlasın dudaklarımız, sağır olsun kulaklarımız, kırılsın o ayaklarımız. Biz isteyerek buradayız .
Kadın Hakları ve Olmayan Adalet
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Zehra Y.

@_zehrayvz
·
- Hiç bitmiyecek mi senin bu okuman? (...) - Bitmiyecek - Hiç mi ? - Hiç - Niyetin kâtip olmak mı yani? - - Hayır - Ya? - İnsan olmak Orhan Kemal
Edebiyat
 Ve önemli olan ‘an’ dır. Onu; ibadet, sabır, anlayış, tevazu ve merhamet ile anlamlı hale getirmek mutluluğun ta kendisidir. C.Zarifoğlu