Bu mektuba bir yanıt adresi ekleyemiyorum, zira bir sonraki durakta kendimi hangi yollardan, nereye, niçin ve nasıl sürüklenmiş bulacağımı ben de bilmiyorum!
Sessizliğin sadrında, nice sözden daha kuvvetli tesir vardır. Konuştukça, her şey zamanla, içinden çıkılmaz bir hâl alıyor. "Ne kadar çok konuşursak, kelimeler de anlamlarını o kadar yitiriyor."
Bazen, hatırlamak gerekir hatırlanmak için,
Bazen, ağlamak gerekir açılmak için,
Bazen, anmak gerekir anılmak için,
Bazen de susmak gerekir duymak için,
Eğer çok konuşmak faydalı olsaydı, İki ağzın ve bir kulağın olurdu.
Onun için, çok dinleyip az konuşmak gerek!