N.Y

N.Y
@Nurcanyni
@Nurcanyni·
·
sabitlendi
"Tek en önemli an vardır, bu da içinde bulunduğumuz andır, içinde sadece biz hüküm süreceğimiz içindir ki en önemli andır bu.En önemli kişi de o an kiminle birlikteyseniz odur, çünkü hiç kimse kimlerle işi olacağını önceden bilmez. En önemli şey ise iyilik yapmaktır, zira insan bu dünyaya yalnızca bunun için gönderilmiştir."
Sayfa 101·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Elini kalbine götürdü; "Burası var ya" dedi. "taşa toprağa gerek kalmadan insanın gömüldüğü tek yerdir..." Neşet Ertaş

N.Y

, bir kitap okudu
10/10
·264 syf.·
Beğendi
·
10 günde okudu
·
2024 1. kitabı
Sabahattin Ali
8.3/10 · 210,9bin okunma
"Dünyada iyi insan kötü insan diye bir şey yoktur. Herkes birbirini kendi egosunun çatlaklarından izler, hayat bir yanlış anlamalar bütünüdür."
Sayfa 74·Kitabı okudu