Oysa bir erkeğin her şeyi bilmesi, birçok alanlarda üstün derecelere yükselmesi, insanı tutkunun güçlerine, yaşamın inceliklerine alıştırması gerekmez miydi?
Ancak belli bir toprakta yetişip başka topraklarda boy atamayan bir bitki gibi , kendi mutluluğunun da yeryüzünde ancak bazı yerler sağlayabilirmiş gibi geliyordu ona…
Popülariteye kurban giden kitaplardan biri diyebilirim. Daha çok lise döneminde okunması gereken bir kitap. Beklediğimden daha güzel. Yaratıcılığı ve aslında hayatın anlardan ibaret olmasını birçok seçeneğimizin olduğunu bize hatırlatıyor. Fantastiği bilim kurguyla harmanlamış. Tabi bunu yaparken insanda birkaç duyguya da hitap edebiliyor. Düşünsenize birçok evren var. Her evrende yeni bir ben demek. Ama her ne seçmiş olursak olalım konu bizim evreni nasıl algıladığımız ve acıyla nasıl başa çıktığımızdır. Başka bir evrende bile olsak mutlu olmayı ve anı yaşamayı bilemediğimiz sürece bütün evrenler acıyla doludur. Umarım ki başka bir evrende mutlu olmayı düşünmek yerine öz evrenimizde yaşamı ve kendimizi keşfederiz. Sağlıkla kalın.