E

E
Bütün masalların mutlu sonla biteceğine inandırıldık. Mutsuz sonlara duyduğumuz öfke yüzünden.
Neden? Niçin? Neyle? Nereye? Nerede? Nasıl? Budalalık değil mi hala yaşıyor olmak? - Ah ,dostlarım, akşamdır bana bunları sorduran. Bağışlayın hüznümü! Akşam oldu: Bağışlayın akşam oluşunu! Böyle söyledi Zerdüşt.
Alıntı
Reklam
Bu eşitlik vaazcılarıyla bir araya getirilmek ve karıştırılmak istemiyorum. Çünkü şöyle sesleniyor b a n a adalet: “İnsanlar eşit değildir.”
Alıntı
Güvenmeyin kendi adaletinden çok sık söz eden hiç kimseye! Sahiden, onların ruhlarında eksik olan bal değildir sadece.
Alıntı
Bu yüzden benden size nasihat ,dostlarım: cezalandırma dürtüsü güçlü olan hiç kimseye güvenmeyin!
Alıntı
En iyisi sevinmeyi öğrenelim, böylece başkalarına acı vermeyi ve acıları düşünmeyi unuturuz.
Alıntı
Reklam