Çünkü ne derseniz deyin, özgürlük anarşiye, anarşi despotluğa, despotlukta yeniden özgürlüğe yol açıyor. Milyonlarca insan bu sistemin başarıya ulaştığını göremeden öldü. Manevi alem her zaman kısır bir döngü içinde dolanıp durmayacak mı? *insanoglu mükemmelleştiğini sanarken sorunların yerlerini değiştirmekten başka bir şey yapmıyor*. "