Senanur

Senanur
@Nurrrd
Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum...
Reklam
Sen beni asla, asla tanımayan, bir su birikintisinin yanından geçercesine yanımdan geçip giden, bir taşa basarcasına üstüme basan, hep ama hep yoluna devam eden ve beni sonsuz bir bekleyiş içerisinde bırakan sen, kimsin ki benim için?
Ara sıra da sırtüstü dönüyor mavi gökyüzüne bakıyorum ve kendi kendime diyorum ki belki birlikte değiliz, yan yana değiliz ama aynı gökyüzünü görüyoruz, aynı mehtabı seyrediyoruz ve her ikimizi de aynı güneş ısıtıyor
Çünkü umudumu kaybedersem, hayatı taşıyacak gücüm hiç kalmaz.
Bazı şeyleri unutmak gerekir unutalım ki hayat devam edebilsin...