Bu aralar Sezen Aksu şarkılarına benziyorum.
Yapabileceğim tek şey daha çok uyumak.
Üzgünüm...
İyi bir matematikçi değilim,
Güzel günlere nasıl koşar insan bilmiyorum.
Ben bu kara parçası üzerinde güçlü rolünü oynuyorum.
Ayaklarımın bağı ayakkabı bağcıklarımdan yorgun.
"Hayat bir sınav" diyenlere en güzel soru işaretiyim.
Sanırım sınıfta kaldım.
Gökyüzünden "sıfır" yağmuru bekliyorum hala.
Her şeye rağmen gülümsüyorum
Tanrı'ya, annemin çocukken anlattığı masallara.
Ama yine de
Yaşarken attığım hiçbir kahkaha
Doğarken ağladığım gerçeğini değiştiremez.
Tanrım bana bir sıfır.
Seversin dünyayı doludizgin
ama o bunun farkında değildir
ayrılmak istemezsin dünyadan
ama o senden ayrılacak
yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık
yahut hiç sevmeseydi
Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?
Nazım Hikmet Ran
Gecenin ortasında ne işin var?
Yıldızlara dokunma, yanarsın.
Bak birazdan ay da batacak.
Karanlık bulaşmasın ellerine,
Tersine döner, yolunu bulamazsın.
Attila İlhan