Güzel yaşamamız için minik tavsiyeler veren ve yaşanmışlıklar barındıran tatlı bir kitap.
Geleceği yada geçmişi değil anı yaşamalıymışız. Düşününce anın ne kadar değerli olduğunun farkına varabildim. Hayatım da ana değer verebilmeyi başarabilirim umarım.