İnsan birçok şeyden sorumlu olabilir. Fakat çirkinliğinden asla! Çünkü bu felâketin en büyük mağduru yine onun belasına uğrayanlardır. Başkası değil. Dosta en büyük ihtiyacı olan çirkinlerdir. Onlar bu mahrumiyetlerini bildiklerinden çirkinliklerini gizlemek için çoğunlukla hünerler,erdemler kazanmaya uğraşırlar. İşte ben bu çirkinlerden biriyim.