Sevmedim...Daha ilk sayfalardan sevmedim.Sonuna kadar da değişmedi fikrim. Samanyolu,Kanal 7, Flash Tv dizileri gibiydi. Yarım bırakmak istemedim çünkü hediye bir kitaptı, o yüzden okudum.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kitabı okurken sanki terk edilmiş eski bir eve girmişim de tozlu bir valizin içinden çıkan hususi mektupları okuyormuşum hissine kapıldım.Yüz küsür yıl önce yaşamış bir hanımefendinin bugün bizler gibi düşündüğünü görmek oldukça şaşırtıcı.Muhteşem bir dil kullanımı ve bir yaşam felsefesi var. İyi ki okudum.