Fatih

Fatih
@Obsesifmelodi
Kalıpta acı çekmeye değecek kadar güzel bir dünya değil bu diyorum. Buna dünya bile diyemeyiz hatta.
Reklam

Fatih

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
28 saatte okudu
·
2018 4. kitabı
Benim nereden telefon ettiğimi bilmediği için çaresizlik içinde çırpınacak, polise haber veremeyecek ve ertesi gün elleri titreyerek gazeteleri karıştırıp, esrarı çözülemeyen bu facia hakkındaki tafsilatı okurken kalbi nedamet ve yeis içinde çırpınacak, ömrünün sonuna kadar beni unutamayacağını, kendimi kanla hatırasına bağladığımı anlayacaktı.
Edebiyat
Muhakkak ki dünyanın en lüzumsuz adamıydım. Hayat beni kaybetmekle hiçbir şey ziyan etmeyecekti.
Sayfa 124 - Raif·Kitabı okudu
Edebiyat