İşte ben böyle bildiğin gibi
Kaderi öpüp başıma koyuşum.
Gülüşüm, oturuşum, konuşuşum,
Belli efendim, besbelli
Ben hayattan soğumuşum.
Çok düşünmenin bir ceza olduğuna inanırım ben.
Naif insanlar belki de bu cezayı en çok çekenler olabilir.
Naif olmak bir değer olmalıydı oysa...
Ama naif kim varsa mutsuz hüzünlü ve melankolik.
Hasılı zerre zerre aldı benden her ne varsa..
Geç de olsa anladım,
"eşkiyadır bu dünya."
Anonim
“Hiçbir tartışmaya sevdiğim birine karşı haklı çıkmak ya da üstün gelmek telaşıyla girmedim, sadece hissettiğimi anlattım.
Beni istediğiniz kadar yenebilirsiniz.”
“Dünya değişti. Bunu suda hissediyorum. Toprakta hissediyorum. Havada kokusunu alıyorum. Bir zamanlar varolan kayboldu. Hatırlayanların hiçbiri artık yaşamıyor.”