Oğuzhan aykın

Oğuzhan aykın
@Oguzhanaykn
Bir türkünün içinden geçer gibiyim Bir yanım acı , bir yanım umut
Bazılarımız şiirlerle tutunuyor Bazılarımız şarkılarla , filmlerle ,kitaplarla Sanırım artık insan, Tutunamıyor insana…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aslında yasa diye birşey yoktu Çünkü herşey yasa dışıydı artık
Bir gün uyandığında,yapmayı isteyipte yapamadığın şeyler için zamanın kalmadığını farkediceksin