Busenur Dener

Busenur Dener
@Okurbiri1
"yağmur yağıyor olric. Islanıyor etraf, Ağlasak kimse anlamaz değil mi?..."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çok da doğru olmayan bir kıyaslama yapmama müsade edecek olursanız, bence kitaplar notaya , sohbet ise şarkı söylemeye benziyor.
"Size şunu söyleyeyim canım, insan yaşayıp gidiyor ama hemen yanında böyle bir kitabın varlığını, bütün hayatının içine ilmek ilmek işlendiği bir kitabın varlığını bilmiyor. Daha önce hiç fark etmediğim şey işte burada daha kitabı okumaya başlar başlamaz karşısına çıkıyor insanın, yavaş yavaş hatırlıyor, düşünüyor, anlıyor insan. "