Anlatmakta en az işe yarayan vasıta,kelimeler.içleri mi boşaldı,hor mu kullandım, yoksa sadece yaşlandım mı , emin değilim. Bildiğim şu ki, artık kelimelere güvenecek,kendimi onlara emanet edecek safdil zamanları geçtim. Susmanın bir ifade biçimi olduğunu savunuyorum. Ben sadece anlatmayı denemekten vazgeçtim.