Olup bitenlerde, gelip geçenlerde, bize ibret olacak çok şey var...
Ölüm bir ırmak... Girecek yeri çok ama, akacak yeri yok...
Büyük,küçük hep göçüp gidiyoruz.
Herkese olan, size ve bana da olacaktır.
Bugünlerde sık sık kapıldığım şu ruh hali savaşın kapıda olduğu ve her şeyin sonunu getireceği duygusu bana has değildi hepimiz az çok böyle olacağını biliyoruz yanımdan geçip gidenlerin arasında bile şu an patlayan bombaların ve çamurun zihinsel imgelerini gören insanlar olmalı.