"Şimdi anlıyorum ki, üniversiteye gitmenin ve bir eğitim almanın en önemli nedenlerinden biri, tüm hayatınız boyunca doğru olduğuna inandığınız şeylerin doğru olmadığını ve hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığını öğrenmekmiş."
"Sevdiğiniz birini kaybettiğinizde, bunun süreli bir oyun ya da haddini aşmış bir şaka olduğunu sandığınız anlar olur. Sanki o kişi gerçekten gitmemiş de bir yere saklanmış ve bir süre sonra ortaya çıkacakmış gibi bir his yayılır insanın içine..."