Hiç bu kadar saçma bir son okumamıştım. Bir aşk üçgenini anlatıyor. Teyzesinin sevgilisi ile birlikte olan kadın, en yakın arkadaşı sevgilisi ile birlikte oldu diye kızıyor. akıcı ve merak uyandırıcı bir kitap. Aşk romanlarını sevenlerin ilgisini çekebilir. Beğendim ama fazla değil. Okunmasa da olurmuş. Neyse okudum bitti...
İlk defa Sait Faik Abasıyanık'in öykülerini okuyorum. Bu kadar geç kaldığım için hayiflandım... Bu kitapta eski ve son öyküleri olmak üzere toplam 17 öyküsü bulunuyor. Yazar öykülerini günlük hayattan alıyor ve onu öyle güzel işliyor ki hayran kalmamak elde değil. Gözlemlediği her şeyin, her anın öyküsünü çıkarabilen bir yazar... Öyküleri çok beğendim, tavsiye ederim...