"'Allahim,' dedi içinden, 'çocuğuma bunları yaşatmamak için neresine gideyim dünyanın? Koskoca yeryüzünde insanoğlunun birbirine eziyet etmeden yaşayacağı bir köşe bulunamaz mi acaba?'"
"Nereye Gidiyoruz Baba?"
Engelli iki çocuğa sahip bir baba, yaşadıkları hayatı farklı bir bakış açısıyla anlatıyor. Engelli evlatlara sahip olmanın onda yarattığı huzursuzluk, utanma ve daha bir çok olumsuz yanın dışında, kara mizah yaparak onlarla geçirdiği eğlenceli zamanları da anlatıyor. Aslında kendi hayatında hep normal olmamaya çalışan bir adam engelli çocukları olunca bunu kendi hatası olarak görüyor ve çocuklarının toplumda dışlanmalarına karşı yaşadığı hüznü dile getiriyor.
Anlatımı, dili, akıcılığı, üslubu güzel bir kitaptı. Çok çabuk okunan türden aslında...
#anlatı türünü ilk defa okudum sanırım. Ben kitabın her sayfasında içimde bir yerlerde o duyguyu yaşadım...