Canım Yazar Sabahattin Ali'den okuduğum en dramatik eserdi diyebilirim :( elimde o kadar uzun kaldı ki, bir aydan uzun olmuş olabilir. Her hikayenin sonu hüzün doluydu kalemi tabiki şahane yazarımızın ama benim ruh halim maalesef çok kaldiramadi bu kitabı ve zor bitirdim :(